BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday 15 October 2011

Wanita : Gagah,Perkasa,Kuat !


Yehaa!
*Assalamualaikum semua :)

Bismillahirahmanirahim,
Syukur Alhamdulillah,kita masih dikurniakan kesempatan untuk berada di bumi ciptaanNya..

heey ya! why i choose that photo? still..huhu! that because to motivated each other especially for the girl .ofcoz : me :)
Wanita/Perempuan sgt KUAT!
uh,nak meluah perasaan rasa macam malu.tapi dengan meluahkan rasa hati,sedikit sebanyak kita dpt release pressure...although it totlly heavy!.

Saya seronok+teruja+gembira melihat rakan-rakan berjaya melanjutkan pelajaran ke IPTA.
Saya juga mahukannya.Tapi rezeki NURUL HUDA bukan di IPTA!
ya ALLAH,hanya dia tahu perasaan di saat menyemak keputusan kemasukan ke Pogram Ijazah Sarjana Muda..(mana-mana U pun)..
Saya tak de rezeki,tak dapat..tapi saya tumpang gembira buat sahabat saya yang lain!

p/s: PEREMPUAN KUAT tak akan kenal ayat putus asa!
what my next step? hehehe..just wait.
i'll be the stronger women ever! jeng..jeng <3


0 comments: